söndag 2 augusti 2009

Så gott som vanligt..

Dagarna känns väl ganska ok nu. Fortfarande rädd vid minsta kroppslig reaktion,men försöker hantera det på bästa sätt.

Igår var vi hos M & P, fixade i deras förråd.
Häftigt hur jag kan helt plötsligt inte känna nåt. Vi organiserade och flyttade kartonger och jag är så inne i det jag gör.
Sen när vi var klara så känner jag kroppen mycket mer. Andreas skulle åka förbi jobbet, men jag orkade inte följa med. Kändes alldeles för jobbigt.

Nu sitter jag vid min nya dator. Igår la ja över bilder och annat från andra datorn. Men vad svårt jag har göra mig av med den gamla. Känns så sogligt, min första riktiga dator. Har verkligen svårt att ge bort eller slänga saker.




Fast den nya e ju så fin..
Den gamla var ju grå och tråkig.

Idag så ska vi på födelsedags fika vid halv 3 sen bär det av till mamma för middag. Är lite nervös över det. Är alltid svårt att käka när jag har mått såhär.
Fikat känns lättare, förhoppningsvis blir det här utanför.

Hoppas solen håller i sig, vill gärna ligga ute på gräset ett tag.

Idag har jag ont i nacken/halsen, igen. hela högra sidan är full med knutar.
Gör asont!

Nu ska jag äta en macka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar