torsdag 27 augusti 2009

Lista!

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? Kille
Vad står det i ditt femte sms? sitter på intro.föreläsnigkan jag hjälpa till med något vännen? kram
Vem ringde dig senast? Andreas
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil? en nyfödd Nathalie
Vilket språk är din mobil på? svenska
Vad heter din ringsignal? Carina Berg
Hur många sms har du i din inkorg? 136
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från? Lugnt.Vi går och äter nu, är vrålhungrig. tack så jätemycket för skjutsen idag! kram. från erica
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från? jagälskar dig jättemycket. Ha så kul. puss. Från min älskling
Hur många sms har du i kategorin "skickat"? 55
Vem är din 13:e kontakt? Camilla ekström
Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner? ja faktiskt
Ogillar du nr 5? nä inte direkt
Har du varit i hop med nr 1? Nix
Vad har din mobil för färg? vit och silver
Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse? okdå
Hur mycket kontanter har du på dig? en hundring kanske
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? älskling
Vad har du på dig på överkroppen just nu? T-shirt
Vad är det för märke på skorna du har på dig? är barfota
Ett ljust eller mörkt rum? solen skiner in
Vad gjorde du vid midnatt? Sov
Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Andreas
Vilken ålder har varit bäst hittills? 18 ,19 runt där
Din värsta fiende? Mig själv
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? NAthalie
Vad var det senaste du sa till någon? vi ses sen
En miljon dollar eller förmågan att flyga? Flyga!
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? eh, vet inte..

Ja, sara ade rätt. kul att fylla i sånna här. Nu ska jag göra mig klar för jobbet!

1 kommentar:

  1. Jag antar att denna handlar om mig?! Check! :D

    "Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner? ja faktiskt".

    ps. Jag är fett anonym!

    SvaraRadera