onsdag 12 augusti 2009

Inte roligt!

Usch vad tråkigt jag har!
Känner mig lite rastlös, men har absolut ingen ork. Kollar på Vänner och försökte ge mig på korsord. Men orkade inte.

Skulle väldigt gärna börja göra kortet till Tolle och Maries bröllop, eftersom jag har två upplägg. Men jag orkar knappt sitt upp.

Är inte så kul väder ute men det suger att spendera de sista dagarna på semestern i sängen och soffan.
Orkar inte ens läsa juh!

Andreas ska simma efter jobbet, att han inte kommer hem när jag är sjuk! Dåligt. Ingen hyfs! Å när han kommer hem så måste han åka till ICA eftersom jag inte pallat. Har skrivit en utförlig lista till honom, blir ju jättekonstigt om han kommer hem med ett annat märke på toapappret från vad jag brukar köpa. Är en riktig vanemänniska.

Egentligen behöver jag grejer från apoteket oxå, men de har stängt innan han hinner hem. Behöver en ny nässpray. Den jag hade hemma ä låg dos för 1-10 år.
Eftersom jag inte får använda spray egentligen så tänkte jag ha en "mildare" hemma. Men nu behövs riktiga grejer, tar så lång tid på natten att få iordning på täppan så jag kan somna om. Är så frustrerande när man vaknar av näsjäveln!





Världens sötaste Djurgårdare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar