lördag 15 augusti 2009

Lördag!

Dagen började tidigt. Redan kl 9 var jag och andreas på tippen och slängde massa prylar. Sen blev det en lite promenad när vi kom hem.
Andreas åkte å fiskade och jag körde lite Wii fit. Lite aerobics, styrka och yoga.

Sen började jag städa lite smått. Plockade och fixade. Sara och Wille ropade utifrån och vi gick och köpte glass. Duschade och nu sitter jag här och vilar lite. Ska snart bege mig till spånga och erikshjälpen. Man vet aldrig vad man hittar där.
Ska ringa Andreas, som är på jobbet och se om det kanske finns lite lunch till mig. Han ska jobba sent idag och jag är ju så dålig på att äta när jag är själv. Äter jag på hans jobb så har jag ju iallafall ätit mat en gång.

Och enligt mig så blir jag ju moster igen imorgon :)

Nu ska jag ringa Andreas, sen ut i solen.


1 kommentar:

  1. Har du bestämt dig för vilket kort det blir?? Båda är superfina men jag har en favvo, om du inte redan bestämt?

    Hoppas du fick lite lunch i dig o shoppat nåt kul!??

    SvaraRadera