måndag 3 augusti 2009

Ny vecka

Nu har jag så ont i halsen/nacken så jag blir knäpp!!
Känns nästa som nackspärr men ändå inte lixom
E trött (som vanligt) blev ganska sent igår, fastnade i soffan och sen vaknade jag vid 5 tiden och kunde inte somna om på jättelänge. Väldigt frustrerande!

Har tittat på vänner till frukosten och nu ska jag se till att göra nåt, sola lite på gräset kanske, bra sätt att komma hemifrån.
Fick för mig att jag skulle cykla till ÖB. Kändes helt möjligt nyss men nu har jag hunnit tänka å då tvekar jag lite.
Men ska börja med att sola i brassestolen här utanför. Kan bara sola framsidan eftersom ingen är hemma och kan smörja in mig på ryggen. Får se till att sola med någon nån dag så jag får lite sol på hela mig. Eller hitta någon att anställa som insmörjare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar