tisdag 11 augusti 2009

Sitter i sängen och är jättehungrig. Men har ingen frulle hemma.

Igår promenerade jag hem till malin för att hämta min bil. Sen hängde jag med tania och lollo. De åkte longboard oc jag cyklade.
Men självklart så provade jag oxå. Va himla kul, lite knepigt för jag är inte lika modig längre.

Idag ska jag gå och ta mig en massage eller så för jag har så ont i nacken och axlar. Sen ska jag åka till Stinsen och kirra lite grejer till bröllopskort på Panduro. Har klart med kläder till bröllopet, två klänningar att välja mellan. Har ett par skor som skulle passa till båda klänningarna. Men klacken är trasig, Ska nog se till att lämna in dem någonstans.

Mycket att göra!! Och nu ska jag börja med att gå till coop och köpa frukostbröd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar