söndag 2 augusti 2009

Slöa söndag...

Sol!! Så härligt!! Va ute på gräset och solade på fm, sen blev det fika för att fira erica som fyller år imorgon. Efter det var det middag hos mamma och hasse. Gott grillat. Blev ganska tidigt hemgång för alla var rätt trötta. fast mormor och morfar var kvar längre, verkar vara piggare än oss barnbarn :)





Det blev ju en del lekande, dock inte för min del. Va alldeles för trött. Blir rätt trött av att inte må helt ok. Ska ringa till rådgivningen på jakobsbergs psykiatri imorgon. Känner att jag behöver någon att prata med. Fast det kanske hjälper att bara ringa och prata med dem.

Har inte så mycket planer för veckan.
Men bör ta mig till löplabbet eller nåt och fixa några inlägg till min häl. Är rätt säker på att jag har hälsporre.
Sen ska jag införskaffa material till kortet jag ska göra.
Sen är det ju de där kuddfodralen jag ska göra men har inte så mycket inspiration till.
Men är det sol imorgon så är ju allt lite roligare. Kanske kan ligga ute och sola ett tag och sen när jag tröttnar ta tag i lite andra saker..
Låter som en bra plan iallafall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar