söndag 24 januari 2010

Just another sunday

Låg länge i sängen, efter det bar det av till Stinsen. Och det blev alldeles för mycket shopping för att min plånbok . Den är lixom rätt tom.. Men det blev några födelsedagspresenter, även en till mig själv :)

På kvällen blev det danspass på friskis i bolinder. Riktigt stor lokal de ha där.
Andreas var superpojkvän och gick i tvättstugan och tvättade SJU maskiner. Verkligen Super!
Så nu borde jag verkligen ha ork att ta hand om kläderna men å det är ju såå skönt att bara sitta här i soffan!

Imorgon jobbar jag kväll, älskar sovmorgon! Sen har jag faktiskt inte så jättemycket planerat i veckan men det blir förmodligen träning efter jobbet på tisdag å så blir det kväll som vanligt på torsdag. På fredag efter jobbet blir det ett danspass till.
Sen är det helt plötsligt helg igen å då är tanken att åka in till Kungsholmen och kolla lite i farfars lägenhet..
Se, nu har jag nästan avverkat nästa vecka oxå.

2 kommentarer:

  1. Sluta genast upp att köpa födelsedagspresenter till dig själv!! Det måste ju finnas något kvar till oss andra att inhandla. För inte vill du väl vara utan, på din 25-års dag...?

    SvaraRadera
  2. HOn är rädd att hon inte ska fån nån present så köper ifall att!! Safe kallas det! :)

    SvaraRadera