lördag 16 januari 2010

typ dålig dag..

Vi låg å halvsov fram till 14 idag, sen var Andreas tvungen att åka till jobbet. Jag släpade mig upp och åkte til ica för att shoppa lite. Där var det mycket folk, inte alls vad jag kände för. Är inte alls så social just nu.
Skulle vilja ligga i sängen å grina en vecka typ. Sen så skulle kanske allt kännas lite bättre.
Just nu är det uppförbacke vart jag än går. Men förr eller senare så rullar det ju alltid lättare.
Men man får ju lite perspektiv på saker, har en bekant som blev dumpad i veckan efter två år tillsammans. Det är tungt. Kan inte ens sätta mig in i det.

Har börjat planera att ha lite kalas när jag fyller år, dock känner jag inte för det just nu när jag sitter här ensam i min soffa.

Det är lite besvärligt att vara jag just nu..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar