tisdag 18 maj 2010

positiv dag!

Började ifs med att jäkta imorse, snoozade en sådär 3 gånger. Orkade verkligen inte gå upp! Men iväg til jobbet kom jag, dock med bil (hade planerat att cykla).
Dagen gick ifs ganska långsamt men jag hade pyssel att roa mig med.
Å fick en komplimang (tror jag) av en arbetskompis idag. Vet inte riktigt vad han sa men jag såg nog smalare ut iaf.
Va på Möte i Björkeby på eftermiddagen och planerade Tjejmässan 2010.
Den är i november på Hus1.
Så efter det gled jag förbi Malin å Natis och det passade ju alldeles lagom; Malin åkte iväg och jag lekte med Natis. Vi gick ut på altanen å satte oss och lekte i gräset. Hon gillade att dra i gräset å få det i handen. Sen bytte vi blöja (lugnt, bara kiss) medan jag sjöng min påhittade sång. Hon verkade gilla den!
Men hon ville inte riktigt sova fasten hon va trött. Så ner i vagnen så sov hon innan jag kommit runt kvarteret. Passade på att få ihop lite steg men det var För varmt. Vill verkligen inte klaga men jag hade tjocka svarta byxor på mig. Som min kära storasyster noterat är alldeles för stora för mig. Jättekul, men trist för jag gillar dom.

Sen blev det hem till min kära och middag. Köttfärsbiffar med Palsternakmos. Funkade, men faktiskt inte för Andreas.

Sen så åkte vi till Berghem för att bege oss och åka lite mc. :)
Har åkt massor och det gick riktigt bra. Körde runt, runt på plantagenparkeringen.
Känns superkul. Men blev lite trött i kroppen efter ett tag. Tar väl ett tag för kroppen att kännas avslappnad. Förhoppningsvis så blir det lite mer körning i helgen.
Men det är fortfarande skräckblandad förtjusning inför det hela. Imorgon ska jag boka in mig och Andreas på Risk1an. Det är en teoretisk utbildning, typ lyssna på att man inte får dricka och sen köra. Sånt som alla egentligen vet.

Så dagen har innehållit massa positiviteter och sol!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar