lördag 15 maj 2010

Underbara väder!

Så skönt det har varit att få vara långledig. Å sån tur med vädret! I Torsdags åkte (cyklade) vi omkring lite och städade hemma. Fredags var lugnt,handlade mat, på em cyklade vi till Berghem för att mat. Satt ute och åt. Nice. Var hemma vid nio tiden och var supertrötta. SÅ vid 23 låg i sängen, somnade med det samma. Idag vaknade jag upp och va lite nervös.. Vi gjorde oss iordning och åkte till berghem för att träffa Andreas pappa. Det var dax att köra motorcykel! I teorin kände jag mig som en mc åkare men självförtroendet fick sig en törn. Va lätt att hitta dragläget men oj va läskigt det var att köra. Måste bli lite modig nu. Förhoppningsvis så blir det mer körning på tisdag. Andreas har redan övat slalombana. Lite surt att allt är lättare för honom. Fast allt blir ju lite svårare för mig eftersom jag är kort och bara når ner med tåspetsarna. Får köpa mcstövlar med platå eller nåt.




Ikvälla tog vi en promenad till Görvälnsslott och tillbaka. Sen klippte jag A:s hår, till sommarfrisyren!
Imorgon ska jag åka till Ikea å köpa en till stol till ballkongen och sen förhoppningsvis ligga på ballkongen och sola. Har bränt mig lite bakpå axlarna, missade att smörja in mig där. Men inget som direkt känns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar