torsdag 7 april 2011

Har hela dagen haft galen spänningshuvudvärk.. Det är fortfarande kvar men har ramlat ner mer på axlarna. Ganska jobbigt att ha ont en hel dag. Hoppas på att få lite massage av Andreas när han kommer hem.. I värsta fall får jag göra en fuling och spela på att han kanske har dåligt samvete för att han kommer hem så sent när jag väl är hemma en torsdag. Haft APT på jobbet, som är obligatorisk (tydligen bara för somliga). Då fick jag ändra min arbetstid eftersom vi inte får ha övertid.. På lördag jobbar jag Jazz & Blues och tar ut den tiden under påsklovet. Ledigt = skönt. Har varit trött och off hela dagen. Men det blir väl lätt så när man sover dåligt och har ont en hel dag. Helt värdelöst! Inatt känns det som jag inte sov alls. Det positiva med lite sömn är lite drömmar.. Drömmer sjukt mycket... Känner mig så ensam. Det blir man inte mindre off av.. Tiden räcker inte till för att orka umgås. Känns som jag bara sitter hemma och väntar på Andreas för det mesta.. Ska ta nån tugga av lasagnen jag gjorde tidigare.. Sen är det nog dax att gå och lägga sig i sängen. Hoppas på att sömnen infinner sig ganska snabbt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar