onsdag 6 april 2011

Imorse vaknade jag och kände mig ur form, ordentligt. Frossa, illamående och galen spänningshuvudvärk. När jag gick upp så kände jag mig snurrig. Så jag la mig igen. Sjukanmälde mig och sov till tolv. Vaknade sen och kände ingen direkt skillnad. Men efter lite frukost blev det lite bättre. Vet inte alls vad som orsakat detta mående. Kände mig lite hängig igår under dagen. Men framåt kvällen och under min promenad så kände jag mig bättre. Men sover ju rätt dåligt så det måste ju ta ut sin rätt någon gång. Japp drömmarna fortsätter. Inatt utspelade det sig här hemma, ja va naken å andreas kom hem med sina cykelkompisar och hånade mig.. Sen minns jag inte riktigt. Men den var inte direkt positiv och lycklig. I övrigt så har jag sålt min motorcykel. Andreas pappa hjälpte mig med det, vilket jag är tacksam för. Kände att motorcykel inte var riktigt min grej. Har kört några gånger nu, ramlat till och med och känner att det räcker. Sen så var den lite för stor för mig. Behöver en mindre och förmodligen en anna nmodell för att lyckas. Behåller kläder och hjälm, man kan ju ändra sig... Pengarna går till det nya köket. Å om jag längtar efter ett nytt kök!! Jag längtar efter ordning i mina skåp, ny bänkskiva, ny fläkt och beroende på hur mkt jag lyckas samla ihop nya spis.. Nån av dessa istället för kakel? Finns så mycket bra på Ikea. Längtar nästan mest efter att få iordning på städskåpet! Längtar verkligen. Men dock vet jag inte när det blir av. Nästa köksveckor på IKEA så smäller det iallafall. Då hoppas jag att jag har tillräckligt med pengar för det perfekta köket!
(alla bilder från IKEA.se)

1 kommentar:

  1. Fick hem annons från IKEA idag, för varje 1000.- du handlar för får du 100.- tillbaka att handla annat för. Är en bättre kampanj än kökskampanjen. Om du handlar kök på kökskampanjen för 15.000.- får du endast 1000.- att handla annat för (1000.- för varje 10.000.- du handlar för) men om du handlar kök på denna kampanj för 15.000.- får du 1.500.- till annat.
    Gäller 11/4-25/4, värt att tänka på!

    SvaraRadera