torsdag 9 augusti 2012

Sommaren är kort

Snart har hela sommaren gått. Den har väl varit lite sådär. Gått upp och ner en del. Har haft sjukt ont i rygg och höft i perioder, har blivit många besök hos kiropraktor. Ett tag gick det inte att åka båt och några gånger grät ja av smärta efter. Så har det sett ut alldeles för länge. Blev bättre ett tag men nu har det börjat spöka igen. Har känt mig låg större delen av sommaren. Att ha ont längre tid är verkligen knäckande. Nästa vecka börjar jag jobba. Känner mig inte alls redo. Men så känner jag nog efter varje semester. Fast jag är nog egentligen rätt trött på mitt jobb. Nu ska jag verkligen skriva ett CV. Har aldrig gjort det och är lite rädd att det inte fylla ut ett papper.Att behöva skriva det som Rachel i"Vänner", med stora bokstäver för att fylla ut pappret. Är nog inte bra på någonting. Så därför vågar jag inte börja skriva, det finns inte så mycket att fylla pappret med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar