söndag 26 augusti 2012

Vardag

Har träningsvärk lite överallt. Var med lillsyrran på gymmet och nu är det smärtsamt att gå upp och ner i trappor, lyfta saker över 1 kg och sträcka på armarna.. Är riktigt imponerad av Sara. Hon har verkligen gått in för träningen och blivit stark och jättesnygg. Häromdagen drog patrik med mig till sandvikspåret för att jogga. Blev väl mer av gå fort hållet.. Kondisen är verkligen inget att skryta med just nu. Fast det har den nog aldrig varit.. Har varit skönt att börja jobba igen på nåt vis. Behöver lite rutiner. Dock blev det mycket av ångest under första veckan. Ångestattack förra helgen hos Andreas syster. Va väldigt jobbigt men jag klarade mig igenom det med hedern i behåll. Stannade kvar fastän det var hemskt. Va helt slut efter det och på söndagen. På måndagen blev det heldag med jobbet i Bålsta. Visst funkade det men var påväg att åka hem flera gånger. Så i det stora hela så har det väl gått bra. Jag har överlevt. Inte fallit ihop och gett upp. Har väl kanske inte riktigt hämtat mig än. Tar så sjukt mycket energi att må sådär. Så det känns som att jag hela tiden ligger efter i energinivå. Även den här helgen har jag varit väldigt trött. Men att komma tillbaka till jobb efter ca 6 v. semester chockar väl vem som helst. Idag har jag varit hos sara och ätit middag. Det var vi systrar och deras barn. Mysigt men oj vad slut man blir efter några timmar med dem. Men de är underbara och superfina mina syskonbarn! Nu blir det att betala räkningar. Söndagsnöje...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar