tisdag 29 oktober 2013

Oktoberish

Har haft många bra dagar vilket känns så skönt.
Fick kommentarer som "vad du ser glad ut" och det känns bra.

Idag pratade jag och Sara mycket om mitt mående över en lunch, vilket även det kändes bra. Men det blev nog lite känslomässigt jobbigt för när vi skildes åt och jag gick till gruppterapin så gick luften ur. 
Väl där blev det mycket känslor och jag började gråta. Vart nog lite överrumplad av känslorna. Säkert mycket för att jag just haft bra dagar. Kände mig ledsen resten av kvällen. Började gråta mitt i middags tuggan, de bara kom. Andreas lättade upp stämningen så jag fick skratta lite. Han är så underbar. Men ledsamheten sitter i. Kollar på lite roliga serier för att skingra tankarna lite. Sen blir det sängen för att förhoppningsvis vakna utan ledsamheten. 

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar