söndag 15 maj 2016

Maj Maj

Tiden går så snabbt just nu, kanske för att det varit så mycket runt om.
Var tillbaka på Danderyd för efterkoll och läkaren tyckte att det var för mycket av grav kvar för att låta det vara. Så jag fick köra en omgång tabletter till, denna gång hemma och med färre tabletter.
Kändes bittert och orättvist.
Ville ju aldrig mer uppleva det där. Hoppas verkligen att det var för sista gången.
Så nu har jag mer eller mindre blödit i 4 veckor. Är så trött på det! På måndag är det återigen efterkoll på Danderyds. Hoppas innerligt att allt är klart nu!

Min och A's relation kändes stabil runt det här och vi klarade det bra tillsammans men just nu känner jag att han i mellanåt på nåt vis tar avstånd från mig. Svarar mig knappt och när han väl gör så är han kort i tonen. Dom dagarna känner jag mig så oälskad. Är nog lite i det känsligaste laget men känslorna sitter kvar så länge i mig, och då ser jag tecken överallt på att han tar avstånd från mig.
Känner att det blev lite rabblande där, ofta blir det så när huvudet snurrar fortare än handen kan skriva..  

Men nu är det dax för att slå in paket och sen duscha för idag blir det 5 års kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar