söndag 29 november 2009

1:a advent!

Så kom ju den här dagen oxå., Solen lyser och tempen visar 0. Kanske kommer snön snart! Idag blir det av till skälby marknad och sen blir det förhoppningsvis lite adventspyssel. Efter som vi håller på med golvet så har inte jag velat plocka fram mer saker så julkartongerna har snällt fått vänta i källaren. Visserligen är inte golvet klart och det är miljoner saker överallt men nu kan jag inte hålla mig längre. Måste iaf ha lite sjärnor i fönstret!!

Fogningen av golvet blir i veckan. Så allt bör vara klart till adventsfikat om en vecka.

Igår jobbade jag på kvällen. Va en ganska lugn kväll.
Men så ringde Tania mig och berättade att hon och Tom ska gifta sig i sommar!!! ÅÅ så roligt!! Det blir ett utomhus bröllop i juni. Så på måndag ska vi ses Tania och jag, ta en promenad och prata om hur de vill ha allt.Knappt 7 månader kvar!

Nu har jag ätit frukost så nu är jag redo för dagen!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du säger det, då har jag en mindre vän att ha dåligt samvete över :)

    ps. Hälsa och gratta Tania så mycket, hörde att ni skulle ut på en promenix idag :)

    ps2. Vi var förbi er en snabbis och tittade på det nya golvet. Jättefint!

    SvaraRadera
  2. ps3. Ska inte ni hem till mormor/morfar/farmor/farfar/Ingegerd/Hasse på onsdag?

    SvaraRadera