fredag 6 november 2009

Regniga November

Usch så grått och trist det har varit i några dagar nu!
Idag ville jag inte alls gå upp när ja är ledig på dagen.
Men jag skulle träffa Tania och vi skulle träna.
Efter gymmet så unnade jag mig lite solariumtid.

Superskönt och somnade direkt!!

I veckan har det hänt mycket.

Sazzi,min chefs hund dog av vad som tros vara någon förgiftning av något slag. Hon ska obduceras så efter det så får man veta mer. Så det har varit lite sorgligt.

Jag har varit i Johannas lägenhet för första gången. Det var en jättetrevlig kväll, vi åt middag och pratade, hon , jag, erica och alex. Hon har en väldigt stor etta.

Har haft ett bra samtal med en arbetskamrat som jag inte helt var överens med. Nu förstår jag mycket bättre!

Andreas har äntligen fått en ny telefon, en Iphone. Ha dock knappt fått se den! Hans nya älskling! Jag är iallafall med i topp 3 striden...

Har sovit rätt dåligt, varför vet jag inte. Vaknar på nätterna och tittar på klockan i stort sett. Ibland för att jag måste på toa.

Å så vill jag ju ha hund nu igen, det kommer och går i perioder. Förmodligen kommer Kimbo snart köpa nya hund som han tar till jobbet och då kommer jag ha det svårt.
Då kommer det ju en valp!!!
Men jag är en realistisk människa (ibland iaf) och inser att det inte passar i mitt liv nu.

Vecka 49 får Andreas veta hur det blir med skolan. Vi bara väntar..

Nu ska ja hoppa in i duschen. Å kanske hinner jag till skopunkten innan jobbet.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar