måndag 9 november 2009

Måndagströtthet..

.. o ja.. Fast det blev ju rätt sent igår. Fanns så mycket att hinna med. Skickade massa hemsideadresser till andreas mamma och fixade lite till Nathalies doppresent. Sen ville jag bara surfa och snoka runt lite.

Igår var det fars dag så vi åkte först till min pappa och sen till Andreas pappa. Blev en del fika. Men försökte att inte trycka i mig för mycket.
Har faktiskt gått ner 2 kg och det känns sjukt bra. Riktig push.

Idag blir det kvällsjobb, imorgon IKEA och på onsdag träning med Tania.
Ska försöka mig på att gå ut och gå på tisdag, men man är ju rätt seg sådär efter jobbet..

Så snart är helgen här igen..


Idag fick jag förfrågan om att ta några syslöjds lektioner några veckor, med nior.. Fick preastationsångest å vet faktiskt inte om jag vågar. Jag är ju så liten!!
Men ska fundera på det, skulle ju vara lite kul. Om inte annat är det kul att bli tillfrågad. Men jag vill inte riktigt ha den relationen med ungdomarna, ja ska vara en sån som finns till och inte kommer med så mycket krav. Och ska jag "spela lärare" så känns det som att relationen kan bli förvirrad.

Snart är det dax att värma matlådan.

/ Linda

1 kommentar:

  1. Uppdatering eftersökes! :)

    Det går inte att vila. Fullkomligt omöjligt. Typp. Jag får ingen ro hemma. Allt är ju liksom ofärdigt.

    Ikväll ska vi i alla fall packa in i köket och så ska jag försöka plugga lite.

    kram, e

    SvaraRadera