onsdag 7 juli 2010

Idag verkar det som att solen och värmen är tillbaka. Tanken är att åka till ett bad med lillasyster men tror att jag kanske lägger mig ute på gräset medan jag väntar på att hon ska vakna.
Har precis ätit frukost och nu ska jag betala en räkning innan dagen får starta på riktigt.

Igår fick jag någon form av ryck! Gick ner med tvätt fasten jag egentligen inte orkade å sen, trot eller ej så gick jag ut för att powerwalka som slutade med att jag joggade större delen! Och jag gillar Vekligen inte att jogga. Efter det fick jag någon form av energi å ville hitta på massa saker.
Dock har jag lite ont i benhinnorna. Fick det i lördags då jag gick fram å tillbaka till Malin å Pierre å sen cyklade jag och Andreas till Vällingby. Va helt slut i benen efter det. Och efter joggingturen så började det göra ont igen..

Idag blir det Itrim oxå. Ska även gå där, ska göra hälsospåret. Hälsospåret är en viss sträcka som man ska gå så fort man kan utan att springa och med tiden så kan man mäta kondisen typ, syreupptagningen. Sen blir det minst två varv i cirkeln. Idag ska jag väga mig oxå. Igår åt vi ute och unnade oss lite godis till fotbollen..
Inte så bra...

Nu ringer Sara oxå.. Mycket tidigare än jag trott..

Idag blir det en tur till Kallhällsbadet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar