tisdag 20 juli 2010

Lite blandat.

Sitter i soffan alldeles själv. Andreas är på äventyr med Wille. De ska tälta. Bara grabbarna. Hoppas det går bra och att de har mysigt.
Har suttit i soffan och läst större delen av dagen. Tar bara en läspaus nu.
Har kännt mig låg och lite ledsen. har känt och Känner mig fruktansvärt ensam.
Men i fredags firade vi Tania och Toms födelsedagar med grillning i Bro. Det var en supermysig och trevlig kväll.

Har egentligen varit en lugn och skön semester men det är kanske det som gör att jag känner mig lite ensam. I veckan som var lånade jag å A en audicab och cruisade en hel dag. Va jätteskönt, då det har varit så varma dagar så passar nercabbat superbra. Men vi brände oss lite, mest Andreas faktiskt.

Nu har vädret blivit lite svalare så man kanske orkar vara utomhus nåt..

Snart ska jag fortsätta läsa... Imorgon har vi inte mycket planerat..

Lite bilder från veckan som varit

Mysgrillning på tu man hand



Gottegrisen Nathalie



En dag i Caben







Grillfest


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar