torsdag 15 juli 2010

Torsdag kväll

Ligger på soffan hos Malin och Pierre. Är lite uttråkade, killarna fixar förrådet och Malin nattar Nattks. Är lite irriterad på mig över att jag inte tog med mig min bok! Läser "pojken som överlevde". Läste pojken som kallades det i tisdags. Så hemska det är att det faltiskt förekommer! Igår läste jag "Barn 312". Va så himla längesen jag läste den så jag lånade den på bibblan. Men den är inte alls som jag minns.
Lånade även "Allt för min syster", vars film jag såg för nån månad sen, Å så lånade jag "Den förlorade symbolen".
Det var så härligt att vara på biblioteket, finns så mycket böcker! Hoppas att jag hinner läsa mycket i sommar. Än så länge har jag läst två stycken och bådal på en dag.
Jag ska nog låna på jakans, gillar det. Stort och luftigt å ändå så mkt böcker. Skulle egentligen vilja låna alla böcker! Att börja med de på A och sen ta mig igenom alla. Det skulle vara nice.. Men har svårt att se att det verkligen skulle bli av.
Imorgon har ja å A en "fridag". Vilket nu innebär att vi gör något var för sig. Jag ska till IKEA å fixa lite, sen ska jag läsa...
På kvällen ska vi till Bro å fira att Tania å tom har fyllt år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar