fredag 21 januari 2011

Har jobbat sen i onsdags, men har nog inte riktigt varit redo för det. Förkylningen är absolut bättre. Men känner mig helt slut i kroppen. På måndag blir det vårdcentralen för att checka näsan.. Har använt nässpray i mer än två månader... typ 50 dagar längre än rekomenderat..
Sen blir det JärfällaHälsan på fredagen med hälsoundersökning. Har varit sjuk rätt mycket så en undersökning passar gansak bra..

Vad jag ska hita på idag vet jag inte. Hade tänkt sova jättelänge men det gick inte längre än till 10. Ska nog ta en promenad ner till centrum och titta in på Myrorna. Har fått dille på att göra kakfat. Köper olika tallrikar och så använder jag porslinslim. Jätteroligt!
Ganska lätt pyssel.

Sen blir det nog ett bad eller en lång dusch. Och kankse blir det att sova middag....

Just nu kollar jag lite på tv. Har väldigt lång startsträcka idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar