måndag 17 januari 2011

Min dag..

Nyser, snyter mig, torkar den rinnande ögat, tar nässpray och hostar. Sen börjar det om från början igen...

Tycker oerhört synd om mig själv just nu.. Väldigt manligt.. Jag hade verkligen bestämt mig att inte vara sjuk den här månaden. Men återigen så inser jag att jag inte kan kontrollera det eller nåt annat.
Finns inte mycket att göra hemma heller. Orkar bara kolla på film och vi har inte en enda som jag vill se. Har ju sett alla miljoners miljarders gånger. Å inte hittar jag några nya heller.
Har man slutat tillverka Lindavänliga filmer???

Snart är det dax för en ny alvedon och påfyllning av vattenglaset. Sen ska jag se om jag kanske inte ska lägga mig till rätta i soffan och sova lite. Blir rätt trött av att vakna tre gånger på natten för att ta nässpray eller vakna av mitt eget hostande.

Kort och gott: Det här är värdelöst, tyck synd om mig!

2 kommentarer: