söndag 9 januari 2011

Veckans mat, bla.

Måndag : Matlåda; Parmesankyckling (nya favvon).

Tisdag: Lammfärskebab med tomatsallad och tsatsiki

Onsdag: Kikärtsbiffar med ajvarröra och sallad

Torsdag: Matlåda

Fredag : Vardagsbiffar med tomatsallad och Keso

Lördag: Inget planerat

Söndag : Parmesankyckling

Veckan som varit har fungerat bra på de mesta håll. Har haft några tunga dagar, men gjort saker som tagit emot och det har blivit hur bra som helst.
Igår kom Emil,Erica,Ludde och Johanna hit. Vi handlade mat på Mon ami som vi åt i vardagsrummet. Efter det blev det spel, Bezzerwizzer underhållning, Brainstorm och Twister.
En toppenkväll helt enkelt.

Idag blev det besök på IKEA och sen tacosmiddag hos storasyster med familj. Busade och kramades massor med Nattis. Hon är så underbar den lilla tjejen!

Imorgon är det jobb, på riktigt. Känner mig ganska redo.

Ikväll fick jag ett samtal med frågan om jag har möjlighet att lära ut lite konståkning till till ett par tjejer nån dag i veckan. Skulle vara så himla kul men tiderna att välja på var inte så bra. Torsdag,fredag och lördag. Skulle fundera till imorgon. Vill inte boka in mig på för mycket. Vill helst orka fullfölja det jag tar på mig.
Funderar... Fredagar är den som känns bäst. Men då kan jag bara varannan..Så vi får se.

Men nu är det dax att göra sig iordning för natten. Imorgon är det sovmorgon. Bra start!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar