onsdag 26 september 2012

Ångestjävel

Idag vaknade jag kl 12.00 efter 13 timmars sömn. Igår kväll hade jag stark ångest. Blev förbannad å försökte "trigga" fram en ordentlig panikattack. Men det gick inte, verkar inte funka när jag är beredd. Anledningen till att jag sov så länge stavas Propavan. Natten innan sov jag dåligt och har haft svårt att somna på senaste. Idag vaknade jag och hade väldigt svårt att ta mig ur sängen. kroppen ville inte lyssna. Sen grät jag, högt och länge. Slog i kuddar. hade nån sett mig så hade de nog kallat mig hysterisk. För att sluta vara ledsen så måste jag distrahera mig. Så fort Tvn går på så jag har nåt att se så glömmer jag mig själv och verkligheten för en stund. Hur kan livet bli såhär. Hur kan jag må såhär dåligt? Igen? ser inget ljus i nneln och det kändes som att jag skulle gå sönder. Som att det här blir min död för att kroppen inte orkar. Hur kan jag må såhär när jag redan äter anideppresiv medicin? gjorde en del test på nätet, där hamnar jag på måttligt deprimerad. Måttligt? Är inte det samma som lagom? Har inte kunnat äta så mycket idag. Andreas kom hem med polarbröd vid 5tiden och jag fick i mig en. Jag är hungrig ibland men har svårt att få i mig något. Sen fick jag diarre. Kul! ..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar