måndag 28 september 2009

Kort helg med mycket innehåll.

I fredags var jag på gymmet med Tania, va helt ok. Och så mycket roligare att träna med någon än ensam. Nästa pass blir nog på Onsdag.
Sen framåt eftermiddagen var det dax att jobba.

I Lördags tog jag lååång sovmorgon, vilket var superskönt. Sen var det dax att åka till jobbet igen. Jobbade mellan 14 och 01 med Jazz och blues festivalen. Va rätt segt i år. Mitt ansvar är fiket och det var inte alls samma åtgång som förra året.

Söndag var superseg, sov länge då oxå. Men va lika trött ändå. Vid halv 2 mötte jag upp erica utanför coop och vi begav oss hem till min mamma där vi skulle på "smyckefest". En tjej på mammas jobb gör smycken och hade med sig allt så vi kunde kika och så fikade vi lite. Jag köpte två halsband och ett armband. Erica handlade ett halsband och ett armband. Jag tror nog att alla köpte sig nåt.
Efter det var det dax för Elsa-Li´s 1 års kalas. Andreas var lite off så jag tog med mig Erica istället. Kan inte förstå att det gått ett år redan. Hon e en riktigt charmig tjej!

Efter det var det pizza i soffan och Kopps på tv. Vid 21.30 gick jag och la mig, va så supertrött. Men kunde inte somna! Va lixom för trött, å när Andreas sa nåt så började jag skratta vilket genast gick över till hysterisk gråt! Va så trött att ja grinade. Det händer inte allt för ofta.

Nu är det Måndag och snart dax att göra mig iordning för att åka till jobbet, idag igen. Har inte blivit många lediga dagar på senaste. Eller kvällar, ja för idag jobbar jag kväll igen. Men det blir inte så farligt. Kl 13 ska jag iväg på möte, är rätt skönt när det blir lite annorlunda dagar.

Imorgon blir det städ och tvätt efter jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar