söndag 6 september 2009

söndag hela dagen

Sitter i soffan och känner mig lite ledsen och ensam, fastän andreas sitter brevid.
Är rätt slut efter en hektisk vecka. Tjejmässan blev bra, skönt!
Bröllop var det igår, Tolle och Marie som gifte sig. Tanken var att vara med hela dagen men jag orkade bara med vigsel.
Andreas körde hem evas bil sen och jag åkte själv i min och tårarna bara sprutade så fort jag satte mig i bilen.
Så varför gråter jag då. Det finns massa anledningar. Spänningarna släppte, ledsamhet över tanken på att jag kanska aldrig klarar att gifta mig. Hade gärna varit med på mottagningen, mer än gärna. Men orken fanns bara inte. Och att orken inte finns gör mig oxå så fruktansvärt ledsen.

Är så trött på att kämpa mig fram. Men ska se till att ta det lugnt i veckan. hektisk vecka och två ångestattacker veckan innan..


Idag har vi varit på Skälby marknad och sen blev det lite fiske.

Är slut nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar