onsdag 9 september 2009

Onsdag.

Veckan som gått har varit ok. Sovit massor, men fortfarande när jag vaknar tänker jag på när jag får gå och lägga mig igen.
Efter jobbet är det hem och vila i soffan. Sen blir det nog att hjälpa E&E att packa kartonger. Men försöker inte planera så mycket, en dag i taget.

Igår var en ganska bra dag, lagade mat direkt efter jobbet. Sen blev det självklart vila i soffan. Ringde Alex och lånade hennes hund och gick på en promenad. Va ute i en timme och det kändes bra att vara ute i friska luften. Perfa att vara ute med en hund, sällskap men på nåt vis ensam. Men å vad jag vill ha hund nu. Blev alldeles lycklig av att se henne springa. En bra promenad!
Efter det gick jag upp till erica och kollade på idol och pratade lite.. Sen var det hem, duscha och bums i säng!!

Så nu är det onsdag, börjar egentligen kl 9 idag men åker tidigare till jobbet, skolfotografen är där.
Nu hoppas vi på fler lagoma dagar.

3 kommentarer:

  1. Fler lagoma dagar kommer ska du se :) Vi höres senare idag, nu ska vi till 3:an och mäta lite och titta på nya listerna.
    kraam

    SvaraRadera
  2. Hej Linda,

    jag gillar din blogg och har en förfrågan, finns det en mail jag kan nå dig på?

    Vänligen,
    Anna

    SvaraRadera
  3. anna@prontocommunication.se

    SvaraRadera