torsdag 10 september 2009

Tradera, min nya vän

Har idag blivit medlem på tradera och håller på att buda på några grejer. Present till Andreas så jag vill inte avslöja vad det är (Inte för att han läser här).
Sitter på jobbet och det har varit väldigt segt.
Känns lite jobbigt att jag är så oerhört dålig på att ta en dag i taget. Är redan inne på morgondagen och jag har inte ens tagit mig igenom den här.
Imorgon ska jag och lillasyster slåss om att få hålla Nathalie, sen blir det förhoppningsvis lunch hemma. (är nog världs sämst på att äta lunch) Runt halv 2 ska jag gymma med Tania. Ska bli spännande, minns knappt när jag va på gymmet sist. Men det är bra att vi är två och inte går ut för hårt. Sen blir det jobb på kvällen. Insparksdisco för 7:or.
Sen är det IKEA på lördag och Söndag middag hos mamma. Visst är det här bara roliga och trevliga saker men det spelar ingen roll. Det tar mer energi än vad jag önskar.

Men åter till www.tradera.com. Gillar verkligen att internet shoppa. Och det här med att buda var ju jätteskoj och lite spännande. Nu ska jag in dit och checka för någon har budat över mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar