lördag 6 februari 2010

1 kalas avklarat

idag har vi firat william, han har blivit hela 4 år.

Jag gick hem tidigare än de andra, men jag kom ju först oxå. Wille va lite ledsen och då upptäckte jag i vilken obalans jag är i. Han grinade och då nästan kände jag tårarna bränna bakom ögonlocken. Käner mig gansak bölig men har försökt hela em att få till en tår. Men de går inte..

Ska snart kila ner till coop. Måste köpa nåt att äta. fast jag är inte direkt hungrig. Har varit risigoch hade så hemska magsmärtor härom natten att jag trodde att något var riktigt fel. Och har inte riktigt blivit övertygad om motsattsen heller då jag mår illa och har ont i magen ännu. Och aptiten känns som bortblåst. Även på godis. Men det tar väl bara ett tag att komma tillbaka. Men ska ta mig i kragen och gå till en läkare å se vad vi kan göra. Det är ju inte så att det är första gången jag har problem med min mage. Förmodligen inte den sista heller..


1 kommentar:

  1. LIka bra att kolla upp, inte kul med magont!
    Krya på dig!! Kramiz

    SvaraRadera