onsdag 24 februari 2010

Denna dagen, ett liv.

Idag är starten på vad som förhoppningsvis kommer bli mitt nya liv.
Har idag "skrivit in mig" på Itrim för ett år.
Jag kommer att från 17 mars och 12 veckor framåt kommer jag gå på strikt diet.
Det kommer att bli tufft.
Jag kommer att träffa min viktminskningsgrupp varannan vecka, Gå på hälsoanalys, konditionstest mm inom en snar framtid. Helt sjukt å så läskigt. vilken förändring! Sen kommer jag ha en personlig hälsorådgivare som jag träffar enskilt 6 gånger på det här året.
Det här blir en av de största utmaningar jag gör i mitt liv. Ser fram emot det med nån form av skräckblandad förtjusninig.

Idag har det varit en rätt påfresatande dag så nu är det läggdags.
Va jättenervös inför informationsmötet på Itrim och när ja var å tränade på Bolinder med Tania och Lollo så fick jag ganska mycket ångestpåslag.
Vilket gjorde mig ännu mer stressad å nervös och miljoner tankar snurrade i huvudet!
Men skönt att jag har min hjälte Andreas vid min sida.
Mitt liv skulle vara så mycket mörkare och läskigare utan honom!


5 kommentarer:

  1. Åh vad roligt för dig gumman! Vad kul! Häftigt! =)
    kram kram kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du åkte dit så snabbt!! :)
    Ska bli spännande att följa dig utveckals på Itrim - ingen press!!! ;) Tror att det ör nyttigt för både kropp o själ!
    Jag håller med dig, vad skulle vara liv vara utan A?? Kramiz

    SvaraRadera
  3. det låter både kul och läskigt! men tänk vilka resultat det kan ge! good for you! kram

    SvaraRadera
  4. förresten, sötnos, hur får du din signatur med grön bakgrund? alltså "genomskinlig"? ser att malin också lyckats. vill ha en signatur med rosa bakgrund. plz hjälp mig!

    SvaraRadera
  5. Va spännande! Vi får ta en promenad snart så får du berätta allt!!! =)

    SvaraRadera