måndag 15 februari 2010

Obalans

Är hemma från jobbet idag. Min mage är helt kaos. Har levt på flytande proviva i helgen. Fick i mig lite mat igår. Tog väl en sådär 2 timmar att få i mig lite pastasallad från Lunden. Men den va god. Riktigt bra avocado!
Så imorse så trodde jag att det skulle vara lugnt. Men jag va för hungrig och drack kall proviva alldeles för fort. Så den kom upp igen. Sen har ja sprungit på toa en del oxå, måste få i mig lite mer fast föda är nåt som är säkert..

Men i övrigt så känner jag mig bättre. Fick kämpa mig hem till sara i lördags, men väl där så kändes det ok. Fick några ångestvågar, men kunde vispa bort dem rätt snabbt. men var helt slut när vi kom hem, kl 22...
Men det svåra nu är ju magen. Blir bara en ond cirkel av allt. Får ångest å mår illa å stressad mage av det å så kan jag inte äta. Å sen är jag överhungrig, men för stressad för att äta å då mår jag illa av hunger å kan inte få i mig nåt för det. Helt värdelöst!
I söndags åkte vi till Media Markt, var helt kallsvettig och orkade knappt stå upp. Men jag tog det lugnt. Men det var allt jag orkade med den dagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar