torsdag 18 februari 2010

OS för hela slanten

igår kväll kollade vi på damernas curling. idag på jobbet så blev det herrarnas curling mot Kanada. Nu har jag kikat på Anja i kombination (tror jag) och hon tog faktiskt en brons medalj.KUL! Så nu har vi tre medaljer i detta OS. Superkul.
Nu är det dax för Björn Ferry att åka igen. Ska se om jag orkar kika hela loppet. Är så supertrött. Var en jättetrött och seg kväll på jobbet, satt enr i typ 4 timmar. Har ont ikroppen av det.

Imorgon bitti ska ja till Psykologen, en extra tid igen å sen ka ja nog hem å vila och plocka lite hemma. Börjar jobba kl 16.00.

Mår mycket bättre nu. Men är väldigt uppmärksam på alla känslor i kroppen. Mitt liv skulle nog vara lite enklare om man slapp äta.
Men lite märkligt, nästan fascinerande hur livet kan kännas så otroligt svart för att sen kännas ganska ljust nån vecka senare.
Konstigt hur livet ter sig.

På lördag blir jag 25 år... Det är oxå knasigt..


1 kommentar:

  1. Ska vi kanske umgås lite imorrn/idag innan jobb? Kanske ta en promenad i myskläder med Luddris? :) kram

    SvaraRadera