tisdag 29 juni 2010

Död åt äcklen, förbannade värld

Idag startade rättegången mot den fd. polischefen Göran Lindberg.
Hoppas att han döms och får ordentligt straff. Just av anledningen att han är polis
så tycker jag att straffet ska bli ännu hårdare.
Vilken äckelgubbe!
Hur är man funtad om man är högt uppsatt inom polisen och begår brott??
Han kan inte vara annat än dum i huvudet!!
Kommer han undan med böter, som straffet är för att köpa sex, vilket är det brott han erkänt. Han förnekar brotten, våldtäkt, koppleri mm... Men kommer han undan så vet jag inte alls om jag kan lita på polisen!
Jag är helt emot dödsstraff men vid såna här tillfällen så överväger jag att omvärdera min åsikt.
Hatar att folk skämtar och pratar om Spöstraff men i det här fallet så är det fritt fram.
Tycker att det är extra jävligt just att han är polis! Känns som att de får lära sig det här tidigt i skolan. Respekten för polisen sjunker väl hos alla människor när sånt här händer.
Usch vad förbannad jag är!

Å vad i helvete, flintisen till stadsminister tjänar 140 000 i månaden!! Va fan är det för värld vi lever i?? Människor lever på existensminium och har knappt råd att äta!
Två av hans månadslöner går det på min årsinkomst. Hur kan det ens vara möjligt??

Men här sitter jag i min egna lägenhet, vars innehåll jag delvis fått spara till för att kunna köpa och trivs massor och känner mig nöjd med vad jag åstakommit och sparat mig till!

Nu är det dax att börja spara ännu mer inför framtida boende och familj..


Nu ska jag hoppa in i duchen och skölja bort ilskan över världen och svetten och djungeloljan från dagen. Sen bär det av till sängen som tyvärr inte har bytt och tvättat lakan alldeles av sig själv......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar