fredag 18 juni 2010

Fredag.

Så skönt med fredag. Har tagit en del kraft att försöka fungera som vanligt i veckan. I helgen ska jag försöka ta det lika lugnt som i veckan. Imorgon så ska jag nog vara med Andreas och Doris. Sen blir det förhoppningsvis middag och film. En liten dejt kan man nog säga :) Har varit skönt att få vara ifrad men oxå väldigt tomt. Nästa vecka är vi nog tillbaka till verkligheten.

Dagen idag :
Var hos min psykolog imorse. Är skönt att komma dit å få lite rätsida på mitt huvud. Fast egentligen så säger hon saker som jag redan vet. Jag måste bli bättre på att kunna intala mig själv de här sakerna. För planen var ju att ses fram till nyår. Och tidigare har jag sagt att när hon får sitt andra barn så är det dax för mig att lixom gå vidare. Å då visar det sig att hon ska ha barn i Januari.. Känns lite läskigt såklart men jag ser det som ett tecken. Det är nog meningen att det ska bli så.
Sen var det direkt till jobbet där jag hade möte hela dagen ang. Tjejmässan 2010.

Efter det åkte jag till centrum för att hämta paket på hemköp. Smet in på hm å handlade lite oxå. Shorts och kallsonger till william och en klänning och tröja till Nathalie. Å så hitade jag något till mig själv oxå och för första gången på länge så var jag glad när jag klev ur provrummet. Jag hade hittat ett par jeans!



Å de sitter bra och jätteskönt och ser inte ut som jeans för en tjockis! å så kostade de 100 kr!!! Det blev bara reashopping. Det är mer överkomligt..

hemma i soffan så sov jag middag. I tre timmar tydligen.

Gick till coop och hyrde min åttonde film för den här veckan. "Dumpa honom" (el he´s just not that in to you)


Himlans bra faktiskt. Mycket bättre än förväntat.

Nu sitter jag å tittar på en gammal batman film och har nyss målat tånaglarna.

Är inte alls bra på det. Vet inte om jag tycker att det är så snyggt på mig. Då lägger man märke till mina fötter å jag tycker ju inte att de är så snygga...
Är inte så förtjust i fötter överhuvudtaget. Men alla andras verkar vara mycket finare än mina.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa skvallertidning och hoppas att min tretimmars nap tidigare inte märks av så mycket...

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar