tisdag 8 juni 2010

Redan Juni..

Så har juni månad redan startat. Går så otroligt snabbt!

I lördags så firade vi malin med lite fika. På kvällen åts det middag i Berghem fasten andreas föräldrar inte är hemma. Vi var Doris vakt. Mysigt.
Vi sov kvar för vi orkade inte åka hem. SOv väl ganska bra, men det är svårt att slappna av någon annanstans än hemma.
6.41 på söndag morgon blev jag väckt av Doris, hon hoppade egentligen upp vid Andreas men så fort hon såg att jag tittade så sprang hon runt och började slicka mig i ansiktet. På söndagen blev det igen midag i berghem.

Imorgon är det sista itrim mötet inför sommaren. Men jag förstår det som att de kommer att ha öppna träffar för den som känner att den behöver det. Ska nog se till att göra det nåt iaf.

På fredag är det skolavslutning och då blir det kvälljobb..
På lördag blir det bröllop!!! Kan inte fatta att det ärså nära nu. Dock har jag inte än lagt upp kläningen eller köpt skor till... Men det löser sig nog...

Nu ska jag ta mig ur den här alldeles för sköna soffan och gå in i köket och förbereda maten. Kyckling och rotfrukter i ugnen. Kl 19 är det tvättstuga.
Ikväll är det dubbla avsnitt av Cougar town. Love it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar