lördag 26 juni 2010

Midsommaraftonen!




Midsommarfest schema ;

11.oo Välkomstdrink och Linnea och eriks tipsrundor

12.00 Sillunch

13.30 Promenad med Doris och vi plockar blommor och klär midsommarstången

14.30 Kaffe och jordgubbstårta

15.00 Femkamp som Andreas och Linda fixar

16.30 Drink och vi spelar kubb

18.00 Fiskdamm

19.30 Grillmiddag

21.00 Lotteriet öppnar. Fina priser, tema korgar

22.00 Kvällskaffe och en promenad med Doris.


Efter det så blev det spel och vi satt ute på altanen till kl. 01. Vädret var verkligen super!

Vi låg i sängen kvart i två och vi var verkligen helt slut! Men runt tretiden vaknade jag och mådde asdåligt. Så jag gick upp och kräktes. Fy fan vad äckligt det är. Längesen jag spydde utan att vara sjuk eller ha fruktansvärd ångest.
Anledningen är jag inte säker på men har en ganska kvalificerad gissning. Igår tillät jag mig att äta allt och det blev en del choklad.. Åt även sill igår.. SÅ man kan säga att min mage var i någon form av chock..
Idag har det inte blivit mycket gjort. Va och solade solarium med Sara medan Andreas lekte med William. De lekte hela dagen och Wille beslutatde att ta av sina stödhjul och han lärde sig väldigt snabbt att cykla utan dem. Han var verkligen superduktig! Ringde genast till Sara när han susade förbi här. Hon lät som en stolt mamma!

Har inte varit så ätasugen idag efter nattens toabesök så vi åkte till Coop forum i Vinsta och köpte plockmat. Vi passade på att handla maten som vi ksa äta hemma hos Malin och Pierre imorgon å vi svängde även förbi där och lämnade det. Då slipper vi släpa på något imorgon. Passar utmärkt eftersom vi satsar på att cyckla.

Känner mig väldigt olustig i kroppen och osäker. Är orolig att ångesten ska ta över lite. Va knäppt det är att gå och oroa sig så mycket att man inte hinner med att känna att man kanske mår bra.. Men olustigheten finns ju där ibland och efter en sån lång dag som igår (14 timmar) och natt så känner jag mig rätt utpumpad.
Men ska försöka att inte läsa in så mycket i känslorna som jag har nu.
Vem vet, kanske imorgon är de försvunna.. Hoppas det iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar