onsdag 16 juni 2010

Idag har väl daget varit ljusare. Tog mig till jobbet fastän hela jag egentligen stretade emot. Ville verkligen inte lämna tryggheten. Kände mig rätt skakis på jobbet. Dels för det var stressande dels för att jag inte ätit så mycket.

Väl hemma tog jag tag i lite saker.
Ringde mäklaren som jag skulle ha pratat med i fredags.. Men jag sa att jag inte orkade påbörja det här nu. Så hon ringer mig efter sommaren. Så ska försöka att inte tänka på det. Men fick ju veta att så som vi vill bo kan vi glömma.. Vi tjänar alldeles för lite pengar.
Men ett radhus kanske inte är så farligt..

Väl hemma i soffan så kollade jag på tv, men kände mig inte så slut men tydligen så somnade jag väldigt sanbbt.

Sen tittade jag på mina filmer jag hyrt. Så skönt att få se en film och försvinna in i någon annans värld.

Först såg jag;
Borta bra, hemma värst.



Helt ok men inte alls något speciellt.

Sen såg jag på "Allt för min syster" och grät nästan ögonen ur mig. Skönt att gråta och förhoppningsvis så gör det att jag käner mig ännu bättre imorgon.



"Sara Fiztgerald försöker till varje pris vill rädda sin leukemisjuka dotter. Det hela går så långt att Sara och hennes man Brian framställer ett provrörsbarn som ska kunna bistå sin syster med ”reservdelar”. Den perfekta systern, Anna.
Annas tidigaste barndomsminnen infattar många sjukhusbesök och ingrepp som är obehagliga. Hon får stå ut med ganska omfattande ingrepp som barn utan att ha något att säga till om, men fokus ligger hela tiden på att Kate ska bli kvitt sin leukemi. En dag bestämmer sig Anna för att stämma sina föräldrar eftersom hon själv vill bestämma över sin kropp."

Svårt att tro att jag ens har några tårar kvar. Sen när filmen va slut hamnade jag på kanal5 och såg slutet av Greys anatomy. Har inte följt Greys på senaste tiden, men avslutningen var ganska bra faktiskt. Men hade förmodligen grinat ihäl mig om jag sett hela.. Men som sagt, tårarna är nog slut. Iallafall för idag!

Nu tittar jag på So you think you can dance. Perfekt avslutning på kvällen..

Snart ska ja ta mitt tv tittande till sängen.

Fortsätter att hoppas på en ljusare morgondag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar