söndag 7 november 2010

Är helt färdig. Men har haft en toppenhelg. I fredags klippte jag Andreas, sen åt vi middag i soffan och sen blev det tävling i Wii.
Lördag blev det en tur till lövsta för att slänga skräp sen lite shopping. Andreas åkte iväg för att tvätta bil och cykel och jag var hemma och bakade.
Sen blev det att sova middag i soffan för att orka ta mig till Riddar Jakob för livemusik. Var väl helt ok, lite långa gig av de olika banden. Men sen drog de på "dansvänlig" musik och kvällen blev genast roligare. Så kvällen blev lyckad, lyssnade på musiken och tittade på alla roliga människor som fanns där, drack en drink och en till..

Idag hade jag garderobsrensningsbjudning. Vi fikade och kollade igenom det jag rensat ut. M och J tog tre plagg och S 2. Så det känns som at dagen fyllde sin funktion.
Sen blev det slappar middag med malin och nattis som gäster. En riktigt trevlig söndag.

Imorgon är det måndag. Kan inte fatta att helgen gått så fort. Kan knappt fatta att det redan är november och inte alls långt kvar till jul. Längtar efter att få köpa julklapar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar