söndag 21 november 2010

Imorse, kl 11 typ, blev jag väckt med frukost på sängen av min kära sambo.
Sen blev det promis hem till Malin och Pierre för att möta upp mamma och hämta en bil.
Efter det droppade Andreas mig hemma, han åkte vidare till jobbet för att sälja av lite dykgrejer.
Själv kom jag hem, till mitt idag trista hem. Så jag packade en väska och drog till simhallen. Där blev det 20 vändor i bassängen och 20 minuters solning. Den där 20 minutaren var dock lite för lång för min hy.. Men ibland är det ju trevligt att det syns att man solat...

Funderat lite idag vad som faktiskt finns att göra när man inte har några pengar. Träna är det jag har mest tillgång till, Itrim, Friskis och så simhallen. Sen kan man hänga på Bibblan (som jag gjorde igår). Å så självklart finns de mer trista sakerna som städa, tvätta, diska mm..

Efter simhallen vart jag rätt slut, men på något märligt vis orkade jag plocka lite här hemma.
Nu sitter jag i soffan och tar igen mig lite. Snart ska vi åka till Mamma och Hasse för middag, det är ju oxå ett bra sätt när det är lite skralt i kassan..

Skulle nästan behöva en powernap..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar