torsdag 11 november 2010

Skärpning!

Nu är det dax för mig att skärpa till mig. Viktnedgången har totalt avstannat och förmodligen ändrat lite riktning. Å jag kan bara skylla på mig själv och min förbannade lathet. Har lixom hoppats och nog trott att nu så kan jag gå ner utan ansträngning. Men nej, så är inte fallet.
Har slarvat med mat och varit trött å sliten så jag hoppat över träning.
Men det funkar inte så!
Igår var det ok att hoppa träning. Hade ont överallt och trodde definitivt att jag skulle bli sjuk. Men vilade igår kväll och gick och la mig relativt tidigt och idag känner jag mig mycket bättre. Forfarande ont i kropen men inte alls lika mycket!

Nu äter jag frukost. Lätt yoghurt med banan och müsli. Vid 13 tiden blir det en shake till lunch.
Kl 17 blir det middag i form av gryta. Visserligen med ris till men jag ska ordna massa mera grönsaker till det. Det är fördelen med att ICA ligger så nära jobbet. Det är visserligen även det som är en nackdel. Alldeles för lätt att handla.

Så nu är det hårda tag som gäller! På måndag är det Itrim samtal...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar