lördag 20 november 2010

Dagens dag..

Jag fick gå ensam till Bokbytardagen som var på Jakobsbergs bibbla. A låg kvar i sängen.
Men det gjorde inget, han hade inte gillat att följa med..
Kom hem med sju "nya" böcker. Och det var faktiskt åtta st som jag lämnade ifrån mig.
Böckerna jag tog hem är visserligen sådana som jag nog skickar vidare efter att jag har läst dem.
Så har ett ganska stort gapande hål i min boksamling..

Mycket mer än så har det inte blivit av. Jag har minimalt med pengar på mitt konto och allt jag ville göra innehöll att göra av med pengar. Jag är supersugen på att köpa julklappar! Några har jag ju redan köpt och slagit in. Men mer får vänta.
Har aldrig haft såhär lite pengar på kontot med så många dagar kvar till lön.

Vi planerade veckans mat och åkte till Ica för att handla.

Till middag gjorde jag och Andreas egen sushi. Å så gott det blev!

Foto: Jag

Sen blir det bara soffhäng. Först hade vi tänkt gå på bio och se Harry Potter men bestämde oss för att göra egen mat och sen mysa i soffan var alldeles lagom för en lördagskväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar