måndag 22 november 2010

Bara vanlig Måndag

Sov inte så bra inatt. Brännskadorna och övertröttheten gjorde sitt. Borde verkligen ha lagt mig tidigare. Lätt att vara efterklok.

Efter jobbet plockade jag lite, läste Hänt Extra och somnade i soffan.
Under den här tiden gick min sambo i tvättstugan. Han är toppen!
Jag gjorde iallafall iordning maten. Visserligen var det bara att värma lasagne..

För att visa min uppskattning gick jag till konsum (mest för att få lite fler steg) och köpte en punchrulle till honom.

Så för min del har det inte blivit mycket gjort. Har förvisso tagit hand om de rena kläderna.

Idag ska jag verkligen försöka lägga mig tidigt. Ska alldeles strax hopa in i duschen, sen blir det rena lakan. Ska bli så skönt. Har jag tur så är det fortfarande varma från torkskåpet!

Imorgon blir det ett friskispass direkt efter jobbet. Skönt att ha hela kvällen fri sen.

Har lovat mig själv att inte planera in massa saker de återstående av November. Ska inte ta på mig något som känns lite jobbigt eller betyngande.

Snart är det första advent :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar