fredag 17 juli 2009

aah, så skönt att sätta sig i soffan och chilla lite.. Har knappt haft tid att sitta ner i lugn och ro.

I Onsdags så hyrde jag och andreas en lite eka med motor i Ängsjö. VA supermysigt att puttra runt på vattnet. Åkte till Stäket och sen tillbaka och bort till Upplands Väsbys hamn. Vi vågade inte åka så lång då vi inte visste hur mycket soppan räckte till. Den tog tvärt slut ganska nära Ängsjö och då var det bara för Andreas att paddla :)

Sen på kvällen var det grillning hos M & P, på Pierre´s (altanen) Det blev mat,kladdkaka och lite spel. Vid midnatt så cyklade vi hem. det blev en lång dag!

Torsdag blev det handling på ica i sällskap av erica och emil. Sen hjälpte Emil Andreas å få upp våra nya nattduksbord. Sen blev det en liten tur till bauhaus där vi köpte nya sänglampor. Tror nog att sovrummet är klart nu :)
På kvällen hade vi Tania och Tom på middag. Det var en jättetrevlig kväll men efteråt var jag helt slut. gick och la mig direkt och somnade så fort huvudet nuddade kudden.
Va nog lite stressad och nervös över kvällen å då blir jag så trött.

imorse körde vi Sara till Stinsen. Tanken var att vi skulle handla på Vinn och sen kolla lite på BikBok oxå , såklart!
Men jag mådde inte så bra och var jättestressad så vi lämnade av henne och sen åkte vi hem igen.
Andreas åkte iväg på lite ärenden och jag la mig ute på gräset för att läsa och vila lite. Är rätt trött av mig och så fort jag lägger mig ner somnar jag typ.

Nyss kom vi hem från en cykeltur till Berghem och nu sitter vi bara i soffan och kollar på discovery. Ska nog hoppa in och duscha av mig och sen vila lite på sängen. Ikväll blir det grillning på gården med erica, emil och sara...


Å för alla som vill veta så kostar Nasas rymddräkt 20 miljoner dollar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar