söndag 26 juli 2009

Andreas sista dag...

..på semestern firade vi med Lunch på Pizza hut och plockmat och film till kvällen. Vi tittade på "Marley och jag". Mysig och sebar film. Men som alltid är boken bättre. För att uppskatta filmen så ska man nog ha en hund i sin närhet, som man lixom kan jämnföra med.

Så imorgon är det min första dag på min "ensam semester". Ska försöka ta det lugnt och göra det som faller mig in. Men självklart har jag en lite to do lista.

* Lämna tillbaka hyr filmerna (Bröllopsduellen ses till frukosten imorgon)
* Städa
* Slänga elgrillen på tippen
* Hänga upp nya duschdrapperiet

Inga stora grejer iallafall, lagom.

Men alltför ensam kommer jag inte att vara. Mamma har semester, Malin är ju hemma och e tjock och på torsdag och fredag kommer jag att vara med Wille. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Jobbigt att han inte sover middag längre, för jag blir så trött av att vara med honom. Han är som ett litet energi knippe! Men sen när Andreas kommer hem så kan jag vila lite kanske, då vill wille ändå inte vara med mig.
Nu ska jag gosa lite med Andreas, tycker s åsynd om honom som ska jobba imorgon..

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar