torsdag 9 juli 2009

Helt färdig..

Idag har vi varit hundvakt, Eller rättare sagt jag. Andreas har hjälpt pierre med altanen.
puh det är ett heltidsjobb att ta hand om en hundvalp. Men hon är ju så söt när hon sitter å tittar på en med huvudet på sned.
Vi lämnade Doris berghem vid 8 sen släppte andreas av mig hemma.
Är helt färdig och längtade så enormt efter att få sitta i soffan!
Men innan så sprang jag över till Sara och Wille och tittade lite och lämnade en hylla till henne. Hon har fått det jättemysigt hemma nu.
Så imorgon blir det av till ikea. Hade väl tänkt att wille skulle med eftersom andreas å pierre förmodligen skulle bygga mer altan. Men nu får vi se, fick mess från andreas nyss, d va påväg till akuten för pierre kapade lite av fingret i maskinsågen.. Stackarn, han som inte gillar blod så värst mycket..

Har suttit i soffan ett tag nu, superskönt. Dock är det INGET bra på tv nu för tiden. Så jag satte på en film, typisk tjejfilm (bäst att passa på när man e själv) What happens in Vegas..
Cameron Diaz och Asthon Kutcher. Va himla mysig, sånt där typiskt lycklig i alla sina dagar slut :)

Sitter och tittar VH-1, lite annorlunda och äldre musikvideos. Nu spelar de Green Day med When I come around. Längesen..

Känner mig lite konstig. Ensam, men vill vara ifred, nära till gråten och väldigt sentimental.. Jag är en såndär som gråter lätt och minns allt som ingen annan gör.

Nu håller vi tummarna för finare väder imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar