tisdag 21 juli 2009

Jaha, grå himmel...

Sitter hemma hos syster å Pjär nu. Malin är iväg och fixar mat och Ingo, andreas och pjär försöker sig på att bygga mur.
Det var perfekt att de ringde och behöve vår hjälp för vi hade nog inte gjort ett jota annars. E så tråkigt väder och vi kan inte göra ingenting i flera dagar!! Kanske blir det oxå så att vi stannar på middag.
I kväll tar jag en tur förbi mamma och Hasse igen och kollar över blommorna. De kommer hem på ons kväll och då vill ja att allt sak vara tipp topp!'

Imorgon får vi förhoppningsvis låna båt av en kompis och ska hålloa oss på vattnet hela dagen.
Håller verkligen tummarna för strålande sol tills dess.
Har vi inte möjlighet att låna båten vet jag inte alls vad vi gör. Badar kanske, jag har inte gjort det än i år!!!
Vill gärna att vi hittar på nåt oxå då det här är Andreas sista semestervecka.
Själv har jag 4 veckor kvar typ. Ska försöka fylla det med vettiga ting.
Två dagar ska jag vara med Wille, tre dagar ska jag jobba på ica. Å så ska jag göra ett fint kort till bröllopet vi ska på i September..

Nu ska jag plocka fram bestick och glas så att jag gör något vettigt när jag är här.

Fast äta godis i soffan är väl lite vettigt iallafall..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar