måndag 27 juli 2009

En lagom kväll.



Ibland kan jag stanna upp och undra hur det kommer sig att jag helt plötsligt blev vuxen. När jag byter ut handduken i köket eller viker tvätt. Bara sådär så görs det bara. Mycket vuxet.


Ikväll så åts det middag på Pizza hut, va så super sugna på det. Cravings. Sen åkte vi förbi M&P och hälsade på. Men vi stannade inte så länge för Sara ringde och behövde bil skjuts så hon kunde storhandla. Wille och Andreas sprang omkring och lekte medan jag och Sara plockade varor. Ganska lagom kväll.

När vi kom hem slog vi oss ner i soffan, kollade på discovery channel och vek strumpor.


Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ev hänga på Malin och åka runt och leta efter nån sorts bänk. Men jag vet inte. Låter lite jobbigt. Ska se till att få grillen slängd och tippen öppnar inte förren 14.30.

Ganska skönt att inte göra upp massa planer. Det blir lättare att ta en dag i taget då.

Men e redan lite småstressad införr torsdag och fredag. Är inte helt bekväm med att vara med nån (wille) som är så beroende av mig. Men det ska nog gå bra.. Det gör det ju oftast!


1 kommentar:

  1. Det kommer att gå bra! På fredag är jag hemma o kan leka med er... bada om det är fint väder!

    SvaraRadera